fredag

segt med uppdatering..
ska iaf sammanfatta helgen dag för dag.

Ingen skola eftersom vi hade ledigt pga uppethus några helger tbx. Istället så gjorde nina mig sällskap i stan för att handla julklappar. Hade inte då en enda julklapp så hade tänkt att köpa dem flesta men så blev det inte , hann bara elr köpte bara till pappa, så det är klart nu , ganska skönt eftersom att det är ganska så svårt att hitta något passande till han. Sen köpte jag såklart lite små saker till mig själv.

På kvällen åkte jag på träning i vanlig ordning fast den börja dock lite tidigare , sen hem´och börja få tråkigt så jag gick till emils nya lägenhet. Han flyttde in samma dag (fredag) och det såg faktist ganska bra ut!
haha roligast iaf när vi buktala , hahha , aja sen drog dom och frida och jag blev kvar sen gick jag hemmåt och kolla oth trorja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0