julen är här

..och jag är ett år äldre, ett år klokare?
Har bara uppnat presenter idag och om en halvtimma ska det rensas upp under granen, mamma tyckte vi skulle vänta tills kalle anka börjar... Tiden stannar ju nästan på julafton, man bara väntar och väntar... Jag har faktist försökt fördrivit tiden med tvspel och nu har jag tröttnat så får väl fastna här framför ett tag. Mormor har också varit på besök och då blev det tårta...uäk va min mage lider nu... Har också gått och käkat knäck och skumtomtar ...
Ikväll åker vi iaf till morfar och då blir det väl mera klappar där... ÅH VA JA ÄLSKAR JULEN!:D
Det är nog också nästan den enda dagen på året som hela familjen är samlade under hela dagen..

Ne nu ska jag gå ner och umgås lite med min familj, dyker väl antagligen ner framför tvn!
-uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: ove

grattis i efterskott

2008-12-25 @ 20:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0