julstämmnig

tjao igen men jag har inte orkat faktist. 

I fredags blev det julavslutning i Nikolai(?) kyrkan och det var kören som sjöng.
Efter det blev det ett sista hopp att hitta julklappar, hittade visserligen julklappar till fyra personer vilket var ganska så bra!

Lite senare träning och på vägen hem släppte mamma av mig hos Emil där Frida var och då blev det film hela kvällen, lyckades till och med somna i slutet av sista filmen. 

Lördag blev en slapp dag med film och annat.

Söndagen blev match klockan 12 mot serieledande Surahammar och matchen slutade lyckligtvis 4-3 mot oss. En riktig kämpar match som var kul att spela!:) 
Senare på dagen hyrde vi blueray(?) film och gick till Emil och kolla, sen blev det guitar hero också ! :D  

I dag (måndag) har jag varit på Marieberg för att avsluta julhandeln och det fick faktiskt bli ett paket till syster min! hahah 
Vi har nyss också klätt granen och det börjar faktiskt kännas som jul... med tanke på att snön försvunnit.

I morgon blir det julmat och sånt hos oss, jummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0