segt..

har inte uppdaterat på ett tag nu häller, men orkar aldrig sätta på min dator.. Sitter dock iskolan och bloggar nu.
Ska börja ifrån där ja sluta sist...
Imåndas blev det skola som vanligt sen träning, perra höll i träningen vilket bytyder perra träning, alltid lika kul. '
Hade också ett naturkunskapsprov att plugga till på måndan som vi skulle ha på tisdan. Fick dock bara en halvtimme - timme på mig att plugga efter som att man typ drar på träning så fort man kliver innanför dörren.

Provet gick väl inte direkt så bra.... Hade pluggat på fel saker och fick inte tiden att göra klart sista frågan :S

Ne nu är det onsdag och vi har precis haft specialidrott, Vi skulle inte spela innebandy utan dansa och sen skulle marcus filma oss men dom som inte hade ngn lapp med underskrift på, med sig, fick dock inte filmas...JAg hade inte häller med mig lapp så det blev en sväng på¨gymmet istället. Nu orkar jag inte skriva mera eftersom tangentbordet är as segt och jag får trycka som fan. Och snart ska jag på dra på mattelektion sen hem och direkt till askersund... mer om det senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0