slut på julen..

julen var bra, fick lite grejjor iaf, hade inte önskat mig något speciellt så jag fick inge speciellt häller, fick bli mammas fantasi som styrde de mesta. Men fick iallafall presentkort på både gina och hm, alltid bra!;D

Nu äre fredag och julen börjar gå mot ett slut...tråktig men nu finns det ytterligare en orsak till att länkta till värmen.
Jag,moa & frida var på marieberg idag... säger bara fullpackat. As långa köer överallt, folk som rykte och slängde med kläder och huvudvärk som aldrig släppte. Tack och lov att jag är hemma nu, gick faktist och länkta hem hela tiden, nu har jag nyss tuggat i mig 2 alvedon sen får vi se om det blir bättre, ska till mormor och käka ikväll också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0