onsdag

ÅH, jag vet inte vad jag tänkte med igår när jag i farten drog med mig innebandyfodralet till skolan,i bussen, as jobbbigt ändå att bära allt annat! skitsamma, de misstaget lär jag väl aldrig mer göra om iaf.

över till idag då....
sluta tidigt och hade specialidrott på mogonen elr morgon och morgon halv 10!
blev iaf inte så lyckat, vi skulle öva inför sm på fredag men det sluta med lite små tjafs mellan kumla och ösk, som tur var så va ja inte med i tjafset. Sen iallafall matte och senare hem.

Hemma har jag inte gjort någoting alls. Nu är klockan 8a och har den senaste timmen börjat skriva önskelista, och det är inte direkt min starka sida... Har änn så länge inte kommit på mer än oc-boxar och precentkort på gina.. men men, än är det inte jul, får tänka några dagar till.

Har iaf bestämmt mig för vad jag ska köpa efter jul då när man skrapat ihop alla pengar man fått och ska hitta på mågot att köpa. Jag ska iaf köpa mig en laptop eftersom att jag vet att jag aldrig skulle få en sån i present/julklapp så är det ju ingen ide att ens önska sig en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0