sol, vind och vatten höga klippor och djupa brott"

image23

min helg

fredag, bad i hällebo med jossan o co.
lördag, sovmorgon, slapp dag kanske solade en kvart, bada
med wilma grilla på kvällen med grannarna, sen åkte ja
och rasmus lite moppe vi böt
moppar också var lite anorlunda att köra hans. aja
söndag, ännu l
ängre sovmorgon, sola inget på dan , åkte och
bada en sväng på dan sen när jag komm hem vid 4eller 5 så la
ja mej och värmde mej i solen lite sönt faktist.

sen på kvällen åkte jag och carro till hällarbrottet och bada, på
vägen
hem skulle jag vara lite över smart så jag tänkte att vi skulle
ta en genväg genom nåra vägar och komma ut på
hallsbergsvägen fortare. Men med min "osmarta" hjärna
så hamna vi tillslut mitt på en åker så då var dt bara att
vända och prova en annan smartare väg, men vips så
var vi ute i en stig i en skog. blev att följa
en grus bilväg och sen kom vi ut ungeför vid hallsberg.
Sen halvvägs hem på hallsbergsvägen råkarr ja skruva
bort min enda backspegel så carro
fick hålla i den och kolla om det kom någon bil bakom.

image24

väl hemma igen så var poolen
uppsatt och pappa skulle precis börja grilla:D jummie!

Efter att ha käkar så skvätte pappa iskallt vatten på mej och
jag jaga honnom runt
hela gatan. Sen hämnades jag med vattenslangen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0