solig måndag.

image27Solen fortsätter att lysa upp sverige, så som jag har hört kommer den inte ge sig på ett tag iaf, vilket är skönt! Lite solsken skadar ingen!
skola som vanligt idag,  sista matten  och so:n idag. Gjorde klart avslutni-
ngsmiddagskorten idag med emma och elin:D Syslöjden  gick  sämst jag
 fick  sprätta  hela tiden!  Att komma hem fick mej på andra tankar  och att jag la mej ute i solen med Frida gjorde susen. Nu har jag vartit ute i spåret, kan bara säga en sak om min kondition nu; den är på noll. Gick ju inte som förväntat, men jag tog mej runt och det är ju det som räknas eller? Imorgon har vi den sista normala skoldagen vilket som ger en stor lättnad. Liseberg på onsdag med 9orna är en dag att länkta till!
- Wilma traskar runt varm och go på dagarna här hemma, helt slut efter värmen men svalnar efter ett dopp i kalla sottern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0