åhh!

shit va segt internett är här hemma, får vänta as länge innans det kommer upp något. Vet faktist inte varför jag väntat så länge nu bara för att få skriva några rader, men iaf.
När ja hem från skolan kom började jag göra voffelsmet och sedan grädda vofflor!:) , behövdes också handlas lite till smeten med det hjälpte pappa mig med, vi åkte ner till affärn och så dum som jag är kunde jag inte slita ögonen från godisväggen och till sist slutade det med att jag stog där med en stor godispåse i handen iaf.. HAr också försökt komma ikapp klassen med matten idag, men ingen större framgång där inte. Nu är jag trött som satan och hade tänkt att så snarast som möjligt dra mig mot sängen, men först ska jag ta ett glas vatten!

ajust, ingen framgång med bloggsidan häller, för segt internett. Får se om det blir nån ändring imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0