all dess matte?

okej, ska börja med att berätta att dagen varit as jobbig. Hade matte idag, och fick aldrig hjälp så kunde inte jobba ngt typ.  Våran lärare snackar jämt massa annat än matte, så inte så konstigt att ma aldrig får hjälp. Sen hade vi  iaf naturkunskap sista lektionen och trodde det iaf skulle gå lite bättre men icke, där gick det inte bra alls. Något papper  vi fick som var det värsta jag någonsin fått , ush as jobbigt ,men skitsamma jag får låsas att jag fattade något iaf.

När jag kom hem så sjönk jag ner framför tvn och slog på onetreehill, kolla massor med avsnitt tills jag kom på att jag har prov imorgon. Trodde att jag skulle fatta de mesta med det dök bara upp nya och krångliga tal hela tiden. Pappa försökte leka lärare och till viss del försökte hjälpa mig, men det sluta med att vi båda satt och skrek på varran , eftersom att han är en dålig förklarare och jämt tror att han har rätt... ÅHHHH JAG HATAR MATTE NU!

nu tänker jag iaf snart dra täcket över huvet och försöka sova, antar att det inte kommer att bli så lyckat eftersom att jag aldrig får ur ordet matte ur hjärnan. godnatt gott folk och önska mig lycka till imorn på mitt livs svåraste matteprov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0