...

- igår blev det sovmorgon, började 12 och hade då idrottsledarskap hela eftermiddagen.
Pappa som var ledig sjusa in mig till örebro och lite snabbt innan vi börja gick vi till bibloteket för att jag skulle hitta en engelska bok, hade lite svårt för att fastna för en så jag plocka med mig 3 lite halv intressanta, sen till skolan och se på film, efter filmen hade vi nåt spi grej, vi var iaf i idrottssalen och gjorde massa övningar tsm.

- På kvällen
åkte pappa och jag till örebro för att kolla när vi mötte kfum, jag var dock inte med eftersom att jag fortfarande är lite kraslig, med kumla vann iaf med 6-2 :D . Sen efter matchen så åkte vi till max och käka tsm med soffy och nattis + fam. Vi fick dock vänta ett bra tag innan maten kom och det var vi inte ensamma om. Jag var inte speciell hungrig vilket var väldigt konstigt eftersom jag bara hade käkat 2 mackor, lite yogurt och 4ra dumlekolor på hela dan... men sakta och säkert tryckte jag ner hamburgaren.

- snart eller lite senare kommer elon och nina hit, eller ja till elon, sen ikv bär det av till kumla!

-imorgon kanske jag ska vara med damjuniorerna och spela, men så blir det troligt vis inte eftersom jag fortfarande inte är helt återställd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0