fredagskväll

glömde nämna fredags kvällen. Den spenderades iaf med laget. Och istället för träning så badade vi i kumlahallen en stund sen vidare till valentino för att käka pizza. För mig var det första gången ja käkat där, med tanke på att den är ny och aatt jag dock inte bor  i kumla. Iallafall så valde jag en klassiker: kebakpizza och den vare inga fel på. Mitt bord ( som bestog av mej,jesse,virre och jossan) blev lite allt för rastlösa ett tag så vi drog igång en nynn tävling ( där man ska nynna och sjunga låten) för oss själva



Sen hemma fick det bli lite idol och sen var fridas och co här så var med lite i deras konversationer. Sen fick det bli läggdags ganska tidigt med tanke på samlingen dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0