helg

heh... gjorde aldrig klart bloggen, och kommer väl häller aldrig göra det!

Helgen har gått fort, som vanligt.

Ifredas morse åkte mamma och pappa tsm med magda&mats till varberg(?), vilket betydde att vi tre syskon skulle vara hemma ensamma.
I fredas blev det skola sen träning på kvällen, efter träningen följde nina och elin med hem , vi hade tänkt att laga mat och kolla på idol med matlagningen stog vi över och gjorde toast ist. Sen kolla vi också lite på idol. Karro och frida var också hemma så ..... ja alla vet ju hur dom är..
Nina drog nån gång runt 12 och elin skulle åka hem när ove kom hem efter sin buss resa ( halv 2 ) eftersom att hon hade glömt nyckel så kunde hon inte gå hem innan .. Medans vi väntade så halvsov vi till oth och sen ringde ove och sa att han skulle bli ännu senare pga snövädret. Så då drog la vi oss och fösökte sova..
Dagen efter fick vi reda på att han kommit hem 7 på morgonen, för att bussen hade pajjat, vilket inte förvåna oss eftersom det var morgans buss han körde.

Det var iaf match på lördan hemma mot åsbro som slutade 9-2 till oss!:) Sen blev det hem och käka på pizzan blev kycklingrulle för våran del iaf. Sen på kvällen blev det att åka mot lillån för match med "lilla laget". Dom hade typ inga spelare så några från vårat lag stallde upp. Orka knappt spela, var så trött men .. hahh .Elin och jag fick tejpa en ett framför våra nummer, 150 & 155, hhahah ;)

Nån gång under första perioden fick jesse en utvisning , och sen fick jag också eftersom att elin och jag hade tre siffrigt . så då fick vi spela med tre spelare i 2 min , men deras powerplay sög och lyckades inte slå in ett mål. Aja jag är sämst att förklara , men matchen slutade iaf 4-2 till oss.
Så två vinster !:)

När jag kom hem så stoppa jag i oth i dvd och titta halva natten . Somna nångång runt halv 4ra.



some summer thanks!

Kommentarer
Postat av: elin

vi mötte hovsta inte lillån ;)

2008-11-23 @ 18:47:39
Postat av: eerika

vet, men om du läser noga så står det att vi åkte till lillån för att spela, om jag minns rätt så var det väl de vi gjorde..:D

2008-11-25 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0