klump i halsen:S

Imorse när jag vakna kändes det till skillnad från igår, bra i halsen. Åkte iväg med bussen till skolan och inled dagen med lite fiilm på livskunskapen.  Allt eftersom så har jag fått mer o mer ont i halsen och har gått runt och inte alls mått bra idag.
I nuläget känns det som om jag har en stor kliande klump i halsen, irriterande. Så ingen träning ikväll!
har btw ingen träning lr match imorn, nån som är villig att göra mig sällskap  här hemma, så säg til.
Snacka nyss med elin och vi ska höra med johanna om hon så snabbt som möjligt kan trimma våra skallar för slitet som bara den, skulle man kunna beskriva mitt hår i nuläget. Vill föresten berömma mitt hår serum som jag förövrigt kletat in håret med nyss. Jag tror de bara kosta runt 50-80 kr och är hur bra som hällst, men ska nog köpa något  mera proffesionellt nån dag, som denna ja provat ut på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0