mondag

-kunde blivit bättre

börja dagen med en försovning i vanlig ordning.
När jag är halvvägs till bushållsplatsen, susar bussen förbi mitt framför ögonen på mig!
Jag har turen attt emil skulle in till örebro på ngn utbildning, så jag hoppa in i bilen och åkte med till stan.

TRäningen då...
Började strålande faktist, vi skippa löpningen eftersom snön även hade nått kumla, vi fysa och snacka som vanligt sen precis innan bollpasset så placerar någon en bomb i mitt huvud som höll på att sprängas.
Kunde knappt röra mig, men magda rädda mig med 2 alvedon, tack gode gud magda. Aja bomben sluta ticka tillslut... Kvällen vet jag inte vart den spenderades men antagligen framför tvn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0