morrn!

godmorgon!

Igår var skolan rätt okej faktist!
.. Iaf på idrottsledasskapen där vi hade en tävling, typ gissa musik till filmer,tv-serier och sånt ;)
Lite annorlunda och jag tror vår grupp kom tvåa iaf ! haha .
När jag kom hem så drog frida in mig i hennes rum, hon hade julpyntat elr vad man kallart, det blev i af jätte mysigt!

Lite senare vare träning, vi åkte dit och fick reda på att det var match i skogstorp , så ingen träning:S , inte ens våra tränare visste om att ngn hade bokat hallen... men iaf så sprang vi en vända och körde lite fys, alltid lika kul, haha!
Vi var 6st som skulle träna.:/ , man börjar ju undra vart alla tar vägen hela tiden. Med tanke på att ingen visste att det inte skulle bli ngn träning så borde vi iaf varit mer än 6st! skitsamma match på söndag:D , Lisa och jag fördrev en viss del av tiden i fys rummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0