TISDAY

Sitter ensam på mitt rum nu alldeles mätt i magen efter en bit
lassange ( har inte koll på stavningen ), slutade förövrigt tidigt idag så kom hem skapligt tidigt. Nu äre as chill i skolan, inga läxor, inga prov denna vecka men trist nog väntas två prov v.47 i både samhäll och matte och det värsta är att jag inte för fem öre har koll på matten. Åh alla dess trappor man kämpar sej upp för varje dag är inget att leka med, bryter snart benet på mej själv ( eller på sanna ) så man kan få en hissnyckel nångång men trots allt , vi ju faktist idrottare!
nu så ska jag iaf kolla några andraavenyn avsitt med tanke på att jag missa i söndags och igår fanns ingen tid till någe sånt. Lite senare kanske jag följer med mamma och hämtar mormor som har legat på sjukhus i några dar nu , tråkit men allt gick bra eller hoppas allt kmr gå bra iaf:) , ivargefall så ska jag inte missa dh ikv! om tvn funkar, med tanke på att jag förut hade varit duktig och sedan skulle dra ur damsugar kontakten, han knappt komma halvvägs i mina rörelser förens det small till , så elen slockna men funkar nu, kanske bäst om jag inte rör kontakterna i vardags rummet något mer så att inget brinner upp! fast brinner gör det redan, fast i våran kamin(Y) :) , äntligen värme, var btw as kallt iskolan idag:S eller idag och idag - varje dag!
ha en fortsatt trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0