helgen

lördagen - från a till ö !
ställde klockan på 11 och hann vakna 2 ggr innan klockan slog 11, men gick iaf upp då..
Började med att käka lite frulle och börja små packa lite sen lite senare dra i sej en rejäl tallrik käk.
Åkte iaf från pålsboda runt 13,20 och hamna vid skogstorp där bussen till ....surahammar skulle starta.
Resan tog ca 1,5 h och själva matchen i sej var väl så där och resultatet blev sjukt orättvist! det enda som du kunde göra var som i giorgettos(?) mening " them run like crrrrazy". Nog om den matchen, vi tar dom på hemmaplan!
Sen äre ju faktist dm i helgen!

Vi kom tbx till kumla vid ca 10 i 9 och då vände mamma och jag tbx mot örebro och landa vid adolfsberg där vi virra runt lite tills vi tillslut kom fram till sofie, där också alla andra tjejor från klassen var ( - kajsa ) . När jag komm hade alla varit där ett tag och redan klämt i sig varsin pizza och lättat på tonerna i singstar. Vi fortsatte sjunga en stund till och sen blev det att plaska runt i poolen ( innomhus) , värsta lyx, vi basta lite också och körde lite vollyboll, fast det jobbigaste var att man inte bottnade. Men det roligaste var ju ändå att louise hade med sig sin vatten kamera , så mkt bilder blev det ;P.
klockan 1 tog sanna och jag förväl och åkte in till örebro och sedan vidare hemåt.

söndag,
jag vet inte riktigt var jag gjort men inget som är värt att skrivas här iaf, nu blire sängen och imorgon folkasbo!
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0