onsdag

Ciao!,
Idag vakna jag av att mamma ringde klockan kvart över 8 när min buss går halv 9, lite panik där men jag hann :) fick slänga i lite saker i väskan och dra på mig lite kläder sen kubba upp till bussen.
Hade då bara träning och matte så kändes lite smått jobbigt!
Efter skolan tog sanna och jag och åkte till gamla folkasbo, shit va liten och öde skola de där!
Vi snacka iaf lite med lärarna eftersom vi ska dit på måndag med våran enkät ;) hahah!
Sen träningen, giorgetto(stavas?) som nu har haft ett par träningar redan hade träningen idag vilket betyder engelsk snack, lite jobbist för mig som oftast inte hör vad han säger.
nu blire lite tv, sen ska jag försöka somna tidigare än igår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0