segt

måndag och en vecka kvar på lovet..
ja vet inte om jag kan kalla denna dag för mer än seg.
vakna imorse av att frida väckte mej, märkte också då så fort jag klev ur sängen att jag hade ont i ben och fötter.. allt eftersom släppte det mesta förutom vänster foten :S , har forfarande lite ont och ingen träning blev det, första gången som jag missar på ett bra tag iaf!
blev då att vara hemma, frida hade fixat ett recept på dumlekaka som hon gav mej så då vare ingen tvekan om att sätta igång.
hae för övrigt suttit fast spikad framför tv hela dagen, och vart ute och kollat när frida och karro krattat, för själv orka man ju knappt gå.
nu blir det att dra sej tillbaka till sängen, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0