torsdag

skola som vanligt idag, vi hade ingen svenska idag ( sista lektionen) så sanna och jag tänkte åkta till risbergska och hälsa på nina och jennie, men när vi kom dit så gick vi runt och virra bort oss lite... sen ringde jag nina och då sa hon att dom inte var i skolan utan på någon föreläsning uppe på stan så då vare bara att vänta på bussen som vi precis missat...
ajja sen kom vi tbx till stan och då gick nina och jag runt och kolla runt lite och ja hitta lite små saker.
sen åkte vi hem och åkte till kumla för att kolla på damernas seriepremiär som dom också vann med 6-3 mot munkfors.

nu ikv så skulle jag jobba lite matte, men det går ju inte så jävla svårt. och nu måste jag stänga av datorn för min tjatiga pappa tjatar sönder! så fick skriva detta lite snabbt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0