en fräsch uppdatering!

Torsdag,
uähhh vad jag är seg, hela dagen har varit seg, jag har bara gått runt och larvat mig hela dagen och det lämna ju såklart sina spår, när jag kom hem drog jag genast täcket över huvet och likså på bussen ( fast utan täcke you know; ) trött som satan var vad jag var! vilket jag tycker jag nu borde vara istället. Jag fattar inte varför jag sitter och skriver här.. ändå ingen som läser hahah!
Aja tillbaka till skolan; jag drog lite övertid efter sista lektionen och satte mig i datasalen och skrev på uppsaten elr vad det är vi skriver, fick iallafall då känna mig duktig! fast inte lika bra att jag missa då två bussar, men det gjorde inte så mycket, sprang på nina på stan och vi gick och köpte glass på mc och när vi precis gått ut så rullar 727 in mot busshållsplatsen, hoppa på den i hyffsat timeing, redan då rulla det på ganska fint, tills jag sen då sov bort halva dan!

Jag antar ni ser att jag har ny header igen, men för dom som känner mig så har jag ju lite svårt för att bestämma mig, så får se hur länge den här håller sig, antar längre än dem flesta andra efter som att jag inte har bild på mig själv nu och då behöver jag inte störa mig på bloggen varje gång jag kollar på den. Nog om detta!
nu vvet jag inte vad jag ska hitta på, någon sömn finns inte tankar på och tvn som jag råkade ta sönder förut med ett enda enkelt knapptryck får stå av! ach finns inget att göra än att bara sitta här!

gonatt för er som tänker så!

Kommentarer
Postat av: karro

jag läser :P

2008-10-20 @ 09:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0