SEG DAG!

shit va dagen varit seg...
känns som alla gått runt och klagat på träningsvärken i nacke,rygg och mage och till och med jag, som kanske till och med gnäller mest! Känns ju lite sen fypasset med roger i måndas iaf.
aja man får väl se det possetivt också, att vi har tränat hårt och blir starkare;)
efter skolan fick amanda och ja vänta på sanna som skulle ha metorssamtal men den tiden gick fortare framför datorn,sen gick vi och käka med danni och johanna ( vi skulle fira amandas födelse dag som är på söndag!

När jag kom hem sådär runt 5 så satte jag mej vi datorn och sen bakade jag paj som tjocka familjen redan gluvsat i sej.
Har väntat hela dan på att få kolla på desprate housewifes och sen efter idol när jag skulle byta kanal så stoppa min elaka bror mej som skulle kolla på nån film på någon annan kanal... Med ett tappert försök att fjäska te mej dosan så lyckades ja ändå inte. Jag gick upp på mitt rum och tjura och fixa så attt daniel inte häller fick kolla på hans skit kanal. Reprisen går iaf på söndag och då äre jag som äger tvn!
nu ska jag faktist försöka få mer än 6h sömn inatt, så godnatt!
ska bara kolla klart på idol utröstningen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0