torsdafreda

hehe, jag som alltid tjatar på pappa att inte köpa hem godis... men igår sprack det för mig, blev att springa ner till affärn och handla en stor fet goodispåse(nödfall), fast som tur var så var ja inte ensam ägare av påsen.
Turen föll också in precis när jag skulle gå till kassan för att betala så föll pappa in i smeten som från ingenstans, blev tillslut han som fick slänga ut en slant eftersom jag inte har några större inkomster, så ville jag spara på de lilla man har kvar!, lite små nöjd gled jag hem med min gpdispåse.
Glömde också nämna att jag är bäst på engelska:D , underkänt på första "testet/provet elr vad man kalla de", ärligt talat så har jag aldrig fattat engelska och läraren hatar mej redan, hon är ur knepig...

de var gårdagen, idag blev det innebandy på morgonen och min fot halka efter, fan va ont ja fick i slutet...
var också träning på kvällen och foten höll till och börja med... sen blev det värre och värre, jag vet inte ens vad jag gjort föör ngt ;S
aja foten var iaf inte nöjd med dagen iallafall!
nu är ja asa sugen på godis, igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0