jag kan...

börja med att säga att jag mår piss, trött som bara den och med knappt 4h sömn inatt skulle ja tvingas upp för att åka till sthlm klockan kvart över sju... Jag försov mig ( vakna inte av klockan) och det blev mamma som fick väcka mig en halvtimma innan avgång. Halvvaken sprang ja runt och virra omkring imorse. Skulle försöka ta igen mina
antal timmars sönmn på bussen, men det gick inte alls eftersom ett gäng högljuda satt bakom mig. Väl framme gick vi och kolla i affärer sen käka. När matcherna höll ingång kunde ja stundvis inte hålla ögonen uppna, så konsentrerade mig nästan mer på att inte somna än matchen, iaf på damernas match som inte alls är lika bra som herrarnas. Iaf så torska warberg mot aik
Kom hem runt tio och sen dess har ja suttit och gjort spelschema till cupen, asså de va nästan de jobbigast ja gjort, man måste tänka massa och det är inte direkt min styrka nu. Får fortsätta imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hejsan hejsan! Jag är nominerad i en tävling om månadens blogg på www.susanss.blogg.se , du får jätte gärna gå in på hennes blogg och rösta på mig! jag är nummer fyra om du skulle vilja rösta! Skulle bli jätte tacksam! KRAM! :)

2009-04-23 @ 17:56:50
URL: http://tildaskamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0