marieberg

hemma nu, eller har varit hemma ett tag nu men handla iaf 3 jeans eller ett par var jeansleggins men ja kallar dem för jeans. Ja fynda riktigt ordentligt, 75kr st gick 2 par byxor på. Och dem andra 170. Jag ångrar inget köp, speciellt inte när mamma var med och la in lite pengar här och där;) tss, snanna också till på coop där ja plocka en stor påse godis "till påsk", hehe vi sa att vi skulle spara till påsk men har redan varit på den och sen ska mamma iväg till en kompis och då ryker påsen , till mig vill säga. Hehe, oj nu kom det största godistrollet hem...pappa, får nog springa ner och gömma påsen... Har precis städat i garderoben, eller vikt on massa kläder och sorterat, kanske slänger in en bild på't senare. Har ju som sagt ingen kamera kvar sen ja glömde den ute i sommar i regnet och min mobilkamera eller vill ja ens kalla det kamera börjar gå mot graven.. fan va allt går sönder hos mig:(. Tur iaf att ja har en fungerande dator, får väl dra här ifrån den annars sprängs den väl eller ngt, skulle inte förvåna mig. shit orkar inte läsa igenom så får bli lite konstiga meningar och stavfel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0