bloggnytt

tjing i rutan!
Är klar med elins blogg, ville att hon skulle börja blogga mera och speciellt på blogg.se och inte bloggspot så vi kom överens om att om jag skulle fixa till hennes blogg med en shysst design så skulle hon börja blogga..
http://ellllllin.blogg.se/, om ni skulle vara intesserade....


Ni får inte glömma den nya proffsbloggen "bussove" , så himmla bra är den, pratas överallt om den "host" träningen "host host"
 _________

PANIKKK
imorgon ska min kusin gifta sig 22 år är hon också. De värsta är att jag inte vet vad ja ska ha på mig! Får väl antagligen tricksa lite med dom gamla kläderna i garderoben och hoppas på att det ser lovande ut....
Nu ska jag iallafall kolla på oc för det är bäst tycker jag (& sanna), gonatt allesammans:)

Kommentarer
Postat av: julia

sv: ja, visst är dom snygga!:D

2009-01-10 @ 11:17:24
URL: http://justbyjulia.blogg.se/
Postat av: sanna den bästa

oc beeeeeeeeeeeeeeeest:D

2009-01-10 @ 17:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0