dagen

Halloj, skolan idag var som vanligt tråkig och dann, ett extra plus på vår sista lektion som dock bara varade i 10-15 minuter eftersom vi hade prov så fick vi gå när vi var klara.
Efter skolan följde Sanna& Johanna med mig tillwadköping för att köpa nyss
busskort, allt flöt på bra och bussen han vi tajma ganska bra. Lite tveksamt lämnade jag fram 200 för busskortet, de va nästan så att jag inte ville köpa ett nytt, har ju nästan inga pengar kvar..:/
När vi kom tbx till stan så väntade vi på lovisa för att sedan gå till intersport för att hämta ut och betala"suck" träningsoverolen för skolan. Så klart så var bara vårans klass kartong borta.... Varför blir jag förvånad att det hände, min otur vänder aldrig. Aja blev iaf att lägga undan en jacka åt frida innan jag drog vidare hem..


Kommentarer
Postat av: SARUH SAYS

Svar: Ah, tack så mycket :)



Skolan är alltid tråkig suck Oh well, en kort sista lektion är iaf bättre än ingenting :]

2009-01-29 @ 17:17:05
URL: http://onlyworldforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0