dagen:S

hallojs, sitter vid älsklingen nu!
den här dagen har nog varit den värsta på länge- även om den hade bra stunder med så får den förbli min värsta denna månad!
Började imorse men att jag inte hittade mitt busskort och sen kom vi fram till att ja tappat de på bussen igår:S
iaf så fick mamma utbrott och pappa råskrek, men fick tillslut låna pappas busskort så ja inte behövde betala.
Fast när ja va halvvägs ut genom dörren så såg ja bussen åka iväg...
Det slutade iaf med att pappa fick köra ifatt bussen och sen släppa av mig vid käversta.
Hade skriskor med klassen imorse, kostigt nog så bröt ja inga ben eller så var faktist riktigt kul.
Har försökt att ringt länstrafiken heladan men när vi fick tag i dom så skulle ja ringa till busslink och de värsta va att dom stängde 12 och ja ringde 10 över..
Sanna följde med mig hem en stund också och jag fjäska tbx min dator som pappa hade tagit. Nu sitter jag här och funderar på om ja verkligen orkar skolan imorgon, har ändå bara specialidrott och matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0