kvart över sex

klockan är redan kvart äver sex!
Mamma väckte mig imorse med telefonen i handen, det var emil som undrade om ja ville köpa guitarhero för 250kr & ja de ville ja:D så han kommer med det ikväll!

Då gick ja iaf upp och käka frulle, följde med pappa till stan. Vi kolla runt på massor, för er som inte känner min pappa så kan ja nu berätta att han är pryl kåt, han ska jämt kolla på allt och till och med köpa allt!
Vi var kvar i örebro lite förlänge, till sist åkte vi iaf till marieberg där vi köpte godis och besökte onoff och elgiganten!
En dag när frida och ja satt och kolla på oc tror de va säsong 1 så kom pappa in och satte sig och kolla..
Han klagade på varför vi kollade på ettan ist för att bara kolla på sista avsnittet i 4rans säsong. Iaf så brukar vi skämta om att han ska köpa 4ran eller 3an till sig själv ( jag har dock 1an & 2an). Men iaf idag på onoff så visade jag upp 3an & 4ran för pappa och skämta ytterligare en gång att han skulle köpa dom, Det hela slutade iaf med att pappa tog sig säsong tre och gick till kassan för att betala, jag tror han är lite småsugen själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0