när kan turen vända?

lite sent bloggat nu men har haft fullt upp hela dagen..
Börjar med imorse när jag helt slut efter en promenad i stormen knallar in i oscaria hallen & möter min idrottslärare.. Han undrar såklart varför jag kommer där de var ju killarna som skulle ha idrott och vi tjejor teori. Typiskt mig att inte veta om saker, har bara gått i skolan i tre dagar och varje dag händer det något som ja inte har nån aning om.. undra bara vad som inträffar imorn. Tillbaka till saken, ja gick då in i omklädningsrummet och böt om till vanliga kläder, tog en titt förbi spegeln och önska att ja inte gjort de. Iallafall efter skolan åkte ja direkt till kumla för internmatch ist för träning, var med två yngre lag så ja tyckte de inte var så kul + att vi var 20 st i varje lag..
Nu sitter jag iaf och suger i mig smoothie och gott äre;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0