operation blekning

Som ni redan vet så är min ekonomi inte på topp just nu och jag behöver verkligen nya skor. Så igår tog ja saken i egna händer och tvätta&blekte mina vita elr så gråa skor och dom blev som nya, verkligen nöjd. Det ända jag gjorde var att först handtvätta dom i lite tvättmedel och skrubba lite sen la ja dom i klorid (blekningsmedel) och resultatatet blir bättre än väntat. Nu kan ja gå runt med vita skor som ser nya ut och veta att ja inte lagt ett öre på dom ( förutom när ja köpte dom). Angående kloridet så tog ja extra mycket elr kanske till och med för mycket eftersom det stank klor i hela källarn men vet ju inte hur resultatet hade blivit om ja hade snålat.


kanske lite dålig bild men som ni ser så är dom vita!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0