otursfågel

Stallde klockan på 6.00 som alltid och gick upp sådär ungefär kvartöver.
Åker med bussen klockan sju.
När jag& Lisa kommer fram till eyra märker vi att ingen dyker upp. En som jobbar där kommer fram till oss och frågar om vi verkligen ska träna eftersom att dom håller på att renovera i hallen...
Vi väntar en stund till sen tar jag halv 9o bussen hem.
Vår tränare hade tydligen skickat mail i går som varken Lisa eller jag hade läst. Nu ska jag börja med att alltid läsa mailen....
Fy va hungri ja är nu.. Mamma sjusar tillbaka mig till skolan senare.. börjar ett.


pulkasnowboard race i trysil -08

Kommentarer
Postat av: Mandiz

cool bild!

2009-01-09 @ 12:52:47
URL: http://mandizblogg.blogg.se/
Postat av: eerika

sv: hehe:)

2009-01-09 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0