lördag

halloj, blev inget bloggande igår, skulle i sista minut innan jag gick och la mig slänga in ett inlägg, men då kunde ja inte logga in :S , aja sitter här nu iaf så får väl skriva om går dagen...

Började iallafall med att pappa väkte mig med sitt underbara morgonskrik.. Det var Marieberg som vänta... Jag steg upp,slängde på mig första bästa, bulla upp håret i en toffs och smeta ut lite smink lagom rart. Det var tydligenjätte brottom enligt pappa så inte kunde man stå och fixa förlänge, och ändå så vare jag som fick invänta båda päronen i tillslut.

Vi åkte först till stan för att byta någoting, blev kvar där ett tag och mamma&pappa köpte skor...
Sen gled vi vidare till Marieberg och där sprang man runt i ett antal affärer och fick tillslut med mig, 4tröjjor och ett par jeans + en hårborste, allt var på rea förutom en tröjja (Y) & borsten , as bra med tanke på att jag aldrig brukar hitta något på rean.
Sen blev det en snabbis på coop och sen vidare hem.

Har glömmt berätta att jag har färgat håret ;D ( i tisdas )

andas ut gott folk, körde på en aning mörkare nyans
än på bilden,) blond är så 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0