gott nytt år kära läsare

Nyår började hos familjen Arrhen(har aldrig vetat hur det stavas) med lite käk och sånt sen bar det väg i en knökfull buss till sköllersta. Vi gick iaf till David och var där hela kvällen. Kanske inte var det bästa man kunde hitta på men det dög absolut!
Elin &Nina tjatade på mej att jag skulle följa med till kumla, men kunde inte hitta någon sjus hem ändå så det blev att följa med till Sköllersta som sagt.

Nu när jag skriver detta så äre fredag eftermiddag. Ska snart dra iväg på träning eller jag ska inte träna eftersom att jag inte är frisk än.. Det gnager i halsen och så tvingas jag hosta.. trälig start så här in på det nya året men hoppas väl att det blir bättre. Ska iaf ta med mig klubban, den har stått och dammat ett tag nu.

Igår blev jag nertryckt framför tvn hela dan, orkade inte göra någo vättigare. Idag hade jag till och med LÅVAT mig själv att ta tag i pluggandet... men icke, åh va ja hatar den slöa sidan av mig själv, kanske ska ha ett nyårs löfte att bli mera "pluggis" och börja plugga i tid iställlet för dagen innan provet! Åh nu kom ja på massa nyårslöften, brukar aldrig lova mig några eftersom att jag aldrig håller dom men nu jävlar, nytt år,nya tag!
erikas nnyårslöften som hon aldrig kommer att hålla:
* bli mer "pluggis" eller vad ja nämnde tidigare
*Sköta tider (gåoch lägga mig i tid, gå upp i tid, bli klar i tid osv...)
*Sluta klaga , vilket mina kära familjemedlemmar är expert på att nämna så fort jag öppnar munnnen.
*Höjja mig i engelska, vilket kommer bli det svåraste eftersom min älskade lärare älskar mig så mkt!"".
Och nu kommer det eviga nyårslöftet ingen glömmer
*Sluta äta godis och annat onödigt i onödan! dvs bara på helgen ( förutom glass på sommaren)

Oj blev gansska många men skulle kunna komma på massa mer, men får duga,,, haha kommer inte hålla ett enda men aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0