godagens

kom hem ungefär halv två idag, ganska skönt faktist. Har själv inga kommentarer om matteprovet, får väl sluta hur det vill.
Har förövrigt inget stort jätte plugg de kommande veckorna, utan härnäst är det prov om fyra veckor, om ja inte misstrott mig. Ska snart ta mig en bit mat och sen ska ja bara chilla hela dagen, luta sig tillbaka och göra de ja själv vill.
Näsan rinner också, underbart, så de ska va på vintern ju! på tal om vintern och årstider, så har mitt lilla hopp om en gnutta vår och sol redan slocknat för flera veckor sen. Tänker inte vänta längre, våren kommer när den kommer, en dag står man där och klagar över att det är för varmt. Ne nu får det vara bra för detta inlägg.

Glöm det där i texten...

JAG VILL HA VÅROCHSOMMAR NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0