....

tänkte ta och uppgatera lite. I går (lördag) spela vi vår första tränings match, vi fick dock stryk med 3-4...
Efter matchen följde fördelsedagsbarnet sanna med mig hem. Det fick bli en lung kväll med godis,popcorn och filmer!
Efter att hon åkt hem idag någon gång på dan så gick ja ut och jobba, och tungt var det ja. ´
Snart ska ja göra mig klar för natten fast först ska mamma läsa naturkunskaps läxan för mig. hehe, ja har nämligen haft och har ont i huvudet hela veckan och värst har det varit i helgen så vi funderar på om det kan vara att ja har dålig syn eftersom ja oxå tycker det är jobbigt att läsa nu för tiden, jag blior alldeles yr när ja läser nästan. Det är inte så att ja inte kan de vad det står men, aja skitsamma går inte att förklara. ska iaf till optikern någon dag så får vi se vad som sägs.
Sen har någon hackat sig in på min fucking msn och skrivit till massa och bytt lösen o massa. Har skaffat en ny msn nu och sen har ja fått bytt epost på massa som tex blogg.se eller facebook. Ja som alltid har haft en och samma email och inte hålit på att bytt och massa, så nu har ja typ bara 10kontakter på msn hah. men ja orkar inte adda massa så.
'

Kommentarer
Postat av: elin den bästa;d

ERIKA UPTADDERA LITE :D

2009-10-03 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0