pluggis

jey, idag drog skolan igång på allvar, började med riktigt schema. Känner mig som en pluggis nu, och sen känner ja att detta år kommer blir... as jobbigt! Ska försöka inte tänka så men det är så jävla mycket man ska göra nu. Skulle igentligen behöva jobba idag eftersom ja har åtta timmar kvar men ja orkar fack inte. Och ja, ja vet hur "fuck" stavas, ja är inte dum i huvve. Imorgon börjar vi 10 ,jaho!!.. och slutar tre ...jippie. Efter skolan ska ja förhoppningsvis köpa en jacka ja spanat in. sen blir det direkt till kumla för träning. Nu? matlagning, wraps står på schemat..


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-24 @ 02:25:27
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0