för er som inte känner mig!

så kommer här en kort elr lång, ni får tålka det hur ni vill..

Jag är en smart tjej på 16 (17år i år), jag pluggar sam idrottsprogramet på Virginska i Örebro. Jag bor dock inte i Örebro, men en liten bit utanför. Jag är ett träningsfreak som inte kan hålla plånboken i styr. Köper nästan allt ja får syn på och kan inte hantera't. Jag drömmer om att skrapa fram eller iaf vinna flera hundra miljoner så ja kan packa väskan och dra bort, så långt från Sverige som möjligt. På fritiden så tränar jag innbandy i en klubb som heter ifk kumla!
Nu kommer ja inte på mer att skriva(?) men om det är något så äre bara att hojta till, nu ska ja ta ett glas oboy och mosa ner mig framför tvn! Annars så har vi sista seriematchen imorgon, tagga för vinst!



Kommentarer
Postat av: Ina

haha tack, det ska jag börja kalla dom. mina puddingar ;)

2009-02-28 @ 00:17:11
URL: http://inasaraburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0