inte så mycket blogg på sommarn!

Kommer inte bli så mycket bloggande under sommaren då ja inprincip kommer göra samma sak varje dag, jobba! Inte så roligt att läsa samma sak varje dag: idag har ja jobbat... Men om det hämnder något utöver det vanliga så kan ja skriva av mig lite. Kommrer alltså blogga när ja har tid och lust och har något vettigt att skriva. Fast vet med mig att det kommer bli massa obetydliga inlägg med men ska försöka. Ja ska också köpa en kamera efter första lönen som kommer om bara en vecka och 1 dag och då blir det mer bilder vilket min blogg nu inte är speciellt rik på förutom dem kort ja snor från andra(A). Min andra kamera la av för snart tre år sedan så ja glömde den ute i regnet. Nu ska jag vila upp mig lite sen bär det av till kumla för lite hårdträning höhö


Kommentarer
Postat av: M.E

Du e fan den snyggaste asså!

2009-06-20 @ 23:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0