hey!

Skolan idag gick skapligt smärtfritt, garva mest då vi tillbringade två lektioner till inspelningen av våran "robinsson" film. Haha säger jag bara, kanske lägger ut den när den blir klar så har ni något att garva åt med.
Nina följde med hem på en fika efter skolan och nu har klockan redan runnit iväg...
Har prov imorgon och har ingen som helst lust att plugga,
Det regnar ute och ja har låvat mig själv 2h jobb idag.. får se hur det blir med det... fan får skjuta upp det nu så får jobba som fan på onsdag...
Nu ska ja sätta på en bra film och bara mosa in mig i massa täcken och kanske ta mig en till bit kladdkaka om det nu finns.. Om nu vädret kan bli bättre så drar ja nog ut en sväng iaf...

Kommentarer
Postat av: Mirry

Hur går det för Malena Ernman i ESC?

Tyck till på vår söta blogg :)



www.arntyochmirry.se

2009-05-12 @ 20:57:13
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0