vår fräsch

Nationella i engelska idag är inget att nämna men bara för att ja nu råka göra det så kan ja också medge att jag kan lika bra engelska som far min, klapprutten!

sluttjatat om detta, det gäller att de de positiva i saker och ting, nu har man iaf gjort klart ´det sen är det bara matten som väntas nästa vecka vilket ja har mer grepp om.

Idag har jag varit uppe på vådcentralen och snacka jobb, har fått nyckel till förådet så kan börja redan nu om ja vill. Men nästa vecka och fram några veckor blir det 10h/veckan vilka ja får lägga när ja vill. Sen senare i sommar blir det städa inne och troligtvis utejobb med. Nu gäller det bara att bli vänn med gräsklipparen och såsmåning om också trimmern, sånt brukar inte rktigt vara min grej men har man tagit åt sig jobbet så finns ingen tvekan.

Förövrigt så har ja och frida suttit och klämmt i oss pappas godis(a)....
Nu rullar hockey på tv så ska tillbringa resten av kvällen där.

juste... ni som inte sett min nya hår färg får ett smakprov här, men som sagt så kan verkligheten inte fångas riktigt på bild. Ser inte exakt ut såhär men något åt det hållet iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0