valborg

lovar, ska bli bättre på att uppdatera...'
Gårdagen blev lite upp och ner, men efter många om och men så drog ja och moa med till åsbro, efter några stopp i kumla och hallsberg så rulla vi 4-5 bilar iväg till jocke, det var galet mycket folk där. Efter en stund så åkte vi till nästa ställe som var en stuga mitt ute i skogen... Där var det inget större drag så vi tröttna ganska fort och fick vänta på skjus i evigheter...
Väl hemma så slockna vi så fort vi nuddat kudden.

Idag har ja gjort bort mig totalt, jag med mina sjuka ideer skulle idag färga ljusa slingor i mitt mörka hår som resulterade i GULT som är fult. Fick till och med springa ner till affärern och köpa mer färg så ja kunde bleka lite till på slingorna, men det tröttna ja på så slängde halva flaskan.. Ett tack till moa iaf som lyckades stå ut med mina ryck och som hjälpte till och slinga. På söndag ska ja iväg till johanna, som får styra upp det här med mitt hår, bättre att överlämna det till någon som kan..

Kommentarer
Postat av: RIVETS

sjukt fin blogg! :* <3

2009-05-01 @ 21:03:40
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: moa

hihi, tack för en toppen kväll!

och hoppas håret löser sig!:)

2009-05-01 @ 23:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0